Snälla gör mig frisk till imorgon bitti.

Idag har jag mått.. varken sämre eller bättre. Har antagligen nått rock bottom av sjukdomen men det känns inte riktigt som om jag tar mig upp ur det. Sjukvårdsrådgivningen rekommenderar att jag inte äter saker som är söta dvs som innehåller socker... inget påskgodis för mig :-( men påskägget vi fick var mycket fint av min mami&papi, mycke snällt med ett liten hemlighet som jag såg som ett slags matbidrag. Antar det var det det betydde ;-)
Hur jag än mår imorgon kommer jag suck it up och ha personalfesten ändå. Har ju planerat detta i typ två månader och jag får väl helt enkelt sitta och bara umgås och försöka ha kul medans de andra får stå för festandet, badandet och bastandet.
Vi får se hur jag mår lördag... jag hoppas hoppas hoppas verkligen jag är så gott som frisk då! Skulle gärna vela festa.. men ja, då ska jag väl må fantastiskt bra i sådanafall. Men skulle ialalfall vela kunna vara med! Leos är ju så himla toppenkul! Med eller utan alkohol (tror jag).
Nu ska jag försöka sippa upp en resorb innan jag ska ta en dusch och sedan gå i säng.
Hoppas att jag blir frisk i sömnen (A)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas verkligen du mår bättre snart. <3

Men även om du har personalfesten imorn så tycker jag inte du ska dricka nå alkohol. För det tror jag verkligen inte är bra för magen, även om du känner dig bättre. Jag tror inte det är bra så snart efter en magsjuka. Men det hade du antagligen inte tänkt ändå. ^^

2011-04-22 @ 02:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0