Frisyr-i-lands-problem

Färgning den 27 april på Sax&Kam, UNDERBART! längtar som fan, för mitt hår börjar ju se fördjevligt ut asså! Vilken slags förändring säger jag icket ;-) haha men allt för spännande lär det nog icket bli :-P får se om jag kanske måste boka klipptid nån stans före... maybe Mia? or Fanny på Hairstyle? eller kanske det blir så att jag lyxar till det och ringer tillbaka till sax&kam och ber om att få klippa samtidigt som färgningen.. ;-P vet dock inte hur jag villl ha det klippt... INGET på längden iallafall! topparna måste dock tas. Men snelugg,pannlugg eller ska jag fortsätta med nån slags mittbena? Jadu, det är frågan :-P


Observera att dessa bilder har olika bildkvalla, är från olika år och olika årstider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0