Min fina balpärla

Jag tänkte, jag vill inte sälja min balklänning, jag älskar den för mycket, men hyra ut den går ju bra :-) Dock har jag ju bara ca 20-30 unika besökare varje dag nu för tiden och säkert är alla folk som känner mig och redan gått balen. Men jag tänkte det skadar ju inte att testa lägga ut den. Så ifall det skulle vara någon som är i mycket stress och inte har hittat någon balklänning än så kommer jag nu med ett sista förslag:
Jag hyr ut denna pärla för 500 kr.



Är sydd efter mina mått men jag är väl en ganska normal stl 36/38. Den går att justera i ryggen lite, vi hade dock dragit åt den nästan som mest tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, du var så vacker i den, Moa- Stina! :)



Skulle gärna hyra den, men vet inte ens om jag ska gå på balen.. :(

2011-04-30 @ 13:53:49
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0