Helgens planerade bravader

Idag är jag hemma från jobbet. Har dålig mage men inte lika mycket magknip som igår. Det kan ju tyckas bra, men ja vet inte vad man hellre hade valt... hoppas bara allt slutar snart. Vill till jobbet och tjäna pengar imorgon + att jag har ju roliga planer hela helgen! :-D
På fredag är det som sagt personalfest med alla oss girls på jobbet och det ska bada & bastas :-)
På lördag hade jag och marr planerat att gå ut men marr blev bjuden på en födelsedagfest på leos, och hon fick ta med mig! Så det blir där vi spenderar lördagkvällen med djurtema! :-D toppen! funderar på att vara ett lejon :-P
Just nu kurrar min mage och tarm... jag är hungrig plus att ja, ni förstår..
Jag och anton ska försöka få i oss nån mat. Min man är också sjuk :-(
Ne, hoppas ni andra mår bättre än oss! Puss&Kram!


okej detta är en tiger, men de är ju nästan lejon ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0