Har flyttat in sen 3 dagar tillbaka!

Känns som om alla uppdaterar i sinne för tillfället :-O! Och själv sitter jag i min egna lägenhet, med fixat internet  och har inte skrivit en enda rad om hur det känns! Kanske låter konstigt men jag vet inte vad jag ska säga helt enkelt... Det känns toppen tror jag! Hahah kom ett tror i detdär också.. Men det är kanske för att vissa småsaker inte är fixade helt klart än (sladdar liggandes längs hela golvet, kylskåp som fryser varorna och saknaden av kuddfodral). Men detta kan jag då säga, det känns underbart att få gå och lägga mig med min älskling och vakna upp med honom varje dag.  Tillslut kan nog detta ställe kännas som hem.


När allt är fint i lägenheten så ska jag ta lite kort och visa. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0