Fred&Kärlek 2011

Det är alltså festivalen Peace & Love jag menar!
Den festival som har de allra bästa artisterna, den festival med bäst stämning (skulle jag gissa), den festival jag kärade ner mig i för två år sedan! Nu är biljetten bokad och det kunde inte kännas bättre! :-D Nu är det bara att börja tagga på riktigt!! Än så länge är det jag, marr, terr och mandy som planerar att fara men vi får se om gruppen utökas eller ej, klarar mig ändå gott på dessa härliga tjejer! Det är kanske inte så många artister som jag verkligen suktar efter att se, men de är istället många riktigt bra som jag gärna drar och ser om det finns fler som vill! :-)
Jag har försökt sätta ihop en liten spoty-lista som kan tagga oss flickor! Kanske är det någon ni saknar på listan, och kanske är det någon ni inte alls vill se, själv tvekar jag på gubben i lådan, men kanske kan vara kul för stunden tänkte jag. Men detta är ändå en Peace&Love listaNJUT, TAGGA och LEV LIVET! precis som vi kommer göra när vi sitter där brevdi vårt snyggt uppsatta tält, brevid kiss-stängslet, i kokheta solen med en bira i handen, i borlänge i sommar!








Peace♥Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0