This will be the memories of this summer.

Jag har många gånger i sommar lovat er en bildbomb och det är nu jag faktist tänk fullfölja det löftet! Här är bilder från fester jag varit på i sommar (midsommar har jag redan lagt ut). Lägger till en låt så ni kommer in i stämningen och så det blir roligare att titta på. :-) Enjoy!


Boviken
dry martini,coolaflickor_91,nakenbad,motion på cykel och snack,korv på statoil,smygbad på vitbergs och hemma igen klockan 5. Började jobba klockan 11.















PDOL
fest i bil,förfest i M-lokal,lekte moderat,blev bästis med Fredde,var clown som facket(tydligen är?),såg Lasse(bra som alltid),bil hem,festen tog slut för fort.
















Station 8
lång väntan på tjejerna,popcorn,lite för party,folk ramlar av cyklarna och mycke dans.












Min 19 års fest
mycke roligt folk,sangria,popcorn,pingis,snygg klänning,nitskor,anton glömde leg,olles,riktig partysyrra,gratis hampis m pommes på K-grillen,snacka politik i sinne,gå hem med pain i fötterna,mys med pojkvän. En bra kväll!

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0