Ge oss Sverige tillbaka, som det var innan dem här började hata!

O herre gud! Det finns alltså folk som funderar, och även tänkt, rösta på det här partiet!?



Tyvärr är jag rädd att vi kommer få de 4 sämsta åren vi haft på länge efter detta val. SD kommer komma in i regeringen och Alliansen kommer ha 4 år till i makten.
Jag tror helt enkelt det inte räckte med dessa 4 år, det verkar som att naiva sverige behöver ytterligare 4 år på sig att förstå att detta inte är rätt. Att detta inte är det bästa för oss och att VI förtjänar bättre!


Men självklart håller jag på oss röd/gröna och jag släpper inte kampen en minut!
Vi behövs nu, mer än någonsin!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 16:43:20
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0