Första riktiga höstdagen.


hösten 09. Foto: anna enmark. (Vi måste ta nya höstfoton snart!)

Det är första september idag och det syns. Nu är hösten här. Även fast hösten smög sig på oss tidigt detta år, så var det ändå inte förän idag jag såg det viktigaste hösttecknet - Trädens löv har börjat skifta från klargröna till kycklinggula. Det betyder höst på riktigt!
I morse höll jag på att missa bussen, inte ens lite roligt eftersom hade jag bara försovit mig typ 5 min till så hade jag behövt betala 600 spän för ingenting och det är något jag INTE har råd med! Men som tur var så fick jag mig, med Catharinas hjälp (120 km/h), till bussen i tid - tack! Körlektionen gick dock inte superbra.. känns himla jobbigt att jag haft typ 3 lektioner som handlat om samma sak. Backa runt hörn! Hur jävla svårt ska det vara egentligen!? Aja, får hoppas jag verkligen sätter det på första försöket imorgon på körlektionen så jag kanske förshoppningsvis kan avboka nån av de två jag har nästa vecka. Lite billigare körkort hade ju inte skadat..  Dock gick faserna jag gjorde idag mycket bättre! Och utan bok dessutom! :-D men är fortfarande sjukt nervös inför teoriprovet.. känns som om det kommer vara helt annars än faserna och så kommer jag säkert just och precis inte klara det :-S fy... kommer kännas så jobbigt isåfall och tror inte jag lär vara sugen på körprovet veckan efter då :-/
Kanske måste börja göra som mamma säger:
"Se ditt mål. Du måste tänka att du kommer klara det - Då gör du det!"
Ska försöka mamma, men det kommer bli svårt.

Har bytt min kameraväska idag mot en brun istället för röd och fick även tillbaka min systemkamera, reparerad och fin och inte ett öre kostade det :-)
Ne nu ska jag umgås med föräldrarna lite, göra en fas, duscha och sen sova. Körlektion klockan 08.05 imorgon.
PUSS



Kommentarer
Postat av: annnieee

Du KOMMER att klara det <3!

Och ja, nu när du har fått tillbaka din kamera är jag verkligen på att ta nya bilder, måste bara bli liiite gulare ute först ; )

2010-09-02 @ 10:10:34
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0