10/10/10


Har verkligen inte haft tid att sitta framför datorn dehär senaste dagarna så därför har det varit usel uppdatering. Idag är det den 10/10/10 alltså den 10:de, i månad 10, år 2010. Det är något vi bara kommer uppleva i två år till, sen har vi kommit oss så långt fram i tiden att vi måste vänta hundra år för att det ska hända igen..
Om 100 år, vad gör ni då? Ja jag kommer troligtvis ligga på en strand någonstans och njuta av att jag levt så länge och haft ett underbart liv.

Men hur spenderar man då denna dag? Ja.. man står på sibylla och jobbar fick jag veta igår när jag blev uppringd av chefen. Jag tackar såklart inte nej till ett 8 timmars pass då jag tjänar typ 110 kr/h! Sånt är jag inte van med om man säger så...
Ne, nu ska jag göra mig klar, ska vara på jobbet klockan ett.
btw, saknar min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0