Vet man någonsin ut eller in?


Övningskörde lite idag vilket jag ska göra imorgon och i övermorgon också :-) Efter två lektioner på körskola så kändes det bra att pappa var impad åtminstone :-P han såg stora framsteg och det märktes att det var ett profs som hade lärt mig ett och annat ;-P fast det kanske egentligen säger mer hur himla dålig jag var på att köra innan lektionerna.. ;-) Iallafall, imorgon blir det mer brummbrumm och på söndag somsagt, + klippning :-)

Ikväll var det meningen att jag och anna enmark skulle vara med ett tjejerna från klassen och ett till gäng folk och spela brännboll, men eftersom min familj äter så pass sent så hann vi inte vara med och spela så vi for istället hem till henne och bara pratade, för det var allt för längesen! Blir så sällan vi hinner vara med varandra nu :-( och festa tillasammans.. det minns jag inte ens när det existerade..

anyway, nu ska anton snart komma och mysa och sleepa over, men tänkte kanske vi kunde gå på en nattprommis innan, var som sugen på de, eller nått sånt :-] prata lite, kanske om framtiden osv. Just nu är den jobbigaste tiden att vara tillsammans med någon tror jag. Man vet ju inte alls vad som komma skall, men man får ta en dag i taget och inte planera mer i förväg än vad man redan vet. Men just nu vill jag vara med anton och då har jag tänkt vara det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0