Mysipys

Kul att mitt inlägg jag skrev nyss  försvann...

Iallafall, idag på danslektionen visste vi att vi skulle ha en gammal elev från a-torp på besök som nyss kommit hem från USA som skulle leda dansgruppen. Visade sig då jag steg in i klassrummet att jag känner den tjejjen :-) Det var Sanna som är en familjevän sen långt tillbaka och som jag inte träffat på många år. Riktigt roligt att få en kram och prata en liten stund efter lektionen. Kul att ses! :-)
Sen har jag varit förbi Station 8 och lämnat cv och sen har jag varit med Lollo hela dagen och myst som vanligt :-) skönt att få ta ikapp och prata om det som hänt sen senast vi var med varandra. Alltid lika bra och avslappnat och alltid lika trevligt :-]


Jag och mamma har pratat lite om studenten nu på kvällskvisten och de pirriga känslorna börjar stiga igen! Längtar som tusan! =D
Ne, Nu ska jag strax in i duschen och anton är påväg hit.
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0