Ingen motivation ägna tid vid datorn.

Ojoj oj, var tog all motivation för bloggen vägen? jag vet att jag är sämst på att skriva och lägga upp bilder just nu men det jag mist av allt har velat göra dessa veckor och även nu är att sitta vid datorn! Så tyvärr, ni får nog vänta ett tag till med bilder och skrivande osv.
Måste bara säga att jag hade en underbar student! Tack alla som var med och firade den! Jag önskar jag kunde ta studenten igen! Lite tråkigt att redan tagit studenten..... aja, glad var jag då hela dagen! :-D vilket jag visste jag skulle vara! 12 år av skola är nu avklarad och nu har jag ett helt nytt liv framför mig :-)
Nej, nu ska jag strax på promnmis med terran, sen ska jag mysa och umgås med Anna :-P
Ha en bra kväll ;-) NJUT AV DET VARMA OCH HÄRLIGA VÄDRET! :-) (även fast det inte är sol just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0