ingen Fred&Kärlek detta år.





Nu är tjejjerna troligtvis påväg till P&L och det känns inte alls bra att jag inte sitter i bilen med dem. Jag är fortfarande klyven i två om jag gjorde det rätta valet att inte fara, men nu när thailand/vietnam -resan verkar bli dyrare än planerat så kan jag tänka att, det var nog ändå ett bra val. Men lite ledsen får man väl ändå vara? Missa kings of convenience och the kooks och den härliga stämningen och gemenskapen är ändå en förlust som känns lite jobbigt trots att jag har pengarna kvar. ursh.. kan inte kolla på fler bilder från förra årets fred&kärlek blir bara ledsen..Men men, sånt är livet ibland.
Har varit tväris och träffat lollo och umgåtts en timma med hon och hennes vänner. Var trevligt :-) och har fått ringa och säga godnatt till anton så är småglad efter det :-] och imorgon väntar körlektion igen och det känns helt ok, eftersom dagens lektion typ var den lektion som gått bäst, (tror jag haha). Imorgon väntar körlektion igenså borde sätta mig och plugga nu och sen sova i rätt bra tid :-) efter imorgon är det slut på ledigheten. Jobbar fre,lör,sön hela dagarna men jag hoppas ändå anton vill komma och bo här över helgen. Jag kommer sakna ihjäl mig efter han om vi inte kan ses förän om nästa helg :-(
Nemen, nu är det kvällsTeh och sen plugg+säng!

Goodnightkiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0