Dots.

Några punkter om några dagar som varit och några dagar som kommer:
  • Har märkt att en viktig knapp på min systemkamera tydligen måste ha blivit intryckt på nått konstigt sätt så den inte går att använda. Måste lämnas in och gode gud vad jag hoppas det går på garantin!
  • Känns som om körningen ändå går lite frammåt.
  • Ska strax jobba i 9 timmar fast jag helst bara skulle vela sova!
  • Sista avsnittet av Robin Hood verkar ta ååår att ladda hem.
  • Färd fram och tillbaka till PDOL är fixad tack vare Marr♥ och jag TAGGAR ;-)
  • Imorgonkväll blir det FEST med anna♥ (och förhoppningvis en massa folk) i Boviken! :-D

Ne nu måste jag skynda till jobbet... men fy vad trött jag just började bli ;-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0