Taxi en onsdag!?

kul... Gick i kylan till kaplan i morse. När vi kom dit såg vi på en skylt att våran lektion inte börjar förrän den 20 - alltså onsdag NÄSTA vecka! Jag som inte har min andra lektion förrän 25 i 2!! Kunde haft långsovmorgon idag!
men ska ändå vara på skolan halv ett för vi ska jobba med projektarbetet, men kunde ändå haft riktigt lång sovmorgon!
Aja, sitter hos älskling nu för han betalade taxi från kaplan till sunnanå ;-P Vi spelar GH men jag blir så oerhört frustrerad så nu vägrar jag spela mer.. (A) TV-spel är det enda som jag är riktigt envis och dålig förlorare i.. Har ju spelat hela mitt liv så jag tycker jag ska kunna det, men är så van på GH på PS2 och gitarrerna är helt olika och låtarna å allt så jaa.. är väl helt enkelt inte van bara. (hoppas jag)

Nu ska jag ta en nap, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0