Ne, inte alls morgonpigg.

Vaknade fem i morse.. ingen aning varför faktist .. men när jag vaknade hade jag ett riktigt fint sms av min älskling som bara låg och väntade på att jag skulle svara :-] Men jag somnade ju ändå inte förrän vi 2 tiden i natt så har inte sovit mycket idag :-S jag som ska klara av en hel dag på skolan också..
Måste försöka gå och lägga mig tidigare men det är himla svårt eftersom jag de senaste 2-3 åren har lagt mig kring 12 el. 1  -tiden
Men jag måste ändå verkligen försöka vara i säng vid senast 11, det är viktigt, man mår bra av bra, lång sömn!
Idag ska jag vara duktig och fara ut å springa tänkte jag, fast det blir mer åt kvällshållet, kanske vid nio eller nått liknande. Måste få igång tränandet, jag har inte råd med gymkort och fakitst så har jag ju gratis träning både hemma och ute i naturen. Himla bra om man tänker efter, vem behöver ett gym?
Ne nu - göra mig i ordning för skolan. Första lektionen a-torp dans!

två år gamla foton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0