Hade kanske varit kul

Jag Har kollat runt på lite cv-sidor å sommarjobbs sidor osv och jag kommer inte fram till något vettigt alls. Började klicka in på lite Au Pair sidor och vips blev jag ritkigt sugen på att testa vara au pair :-) Om jag hittar ett jobb i skellefteå eller stockholm som jag trivs med så blir det nog inte något au pair jobbande men om jag inte får tag på nått jobb över huvu taget kanske det är värt att testa! Funderade isåfall på England, Irland, Nya Zeeland eller U.S.A. Skulle nog vara riktigt kul men skulle inte vela vara borta för länge heller :-/ max ett halvår tror jag men hellre kortare än det :-S jag skulle inte vela vara borta från anton, min familj och alla mina kompisar nån lång tid!
äh, detdär var bara en tanke, men det var en tanke som kändes spännande! :-)

Vem skulle tex klaga på att fara och jobba i några månader på typ ett sånt här ställe? ;-)

Kommentarer
Postat av: M

Jag vill vara aupair både i USA och london. Min syrra är i florida nu =)

2010-01-20 @ 15:58:24
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0