Frysna vattenledningar och dåligt schema

Sover hos gubben ikväll så inga festbilder idag heller...
Våra vattenledningar hemma är sönder så jag får inte vara hemma för då kan man varken gå på toa eller duscha.. eller vätta händerna.. eller laga mat.. dricka vatten.. kul. Mamma och pappa har det nog väldigt trevligt hemma utan vatten :-S
Och just nu är jag irri för jag ska imorgon direkt till a-torp på morgonen sen efter det har jag en timma på mig att duscha, äta lunch och cykla/gå till kaplan.. det hinner man ALDRIG! Det tar ju typ nästan en timma att bara gå till kaplan från anderstorp.. Äh, orkar inet skolan nu, rokar ingenting. Men ska på en nattprommis med älskling nu, fram och tillbaka till mig för att hämta cykeln och danskläder.
Måste bli på bättre humör innan jag somnar känner jag :-P
kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0