Paradise Hotel Sverige - finalen!

Justeja! Har ju glömt att skriva om Paradise Hotel -finalen!
Jag kan ju säga såhär...: HELT FEL PAR VANN!
Den jag hejjade egentligen på enda från början var Cimon, men han åkte ju ut redan före finalen (och på ett orättvist sätt, enligt min åsikt!) men annars så var det ju verkligen Christoffer som skulle vinna! Helt klar den riktigt värdiga vinnaren av de alla! Han hade spelat spelet otroligt bra trots alla utmaningar han behövde göra.
Jackie och Patrik.. ne, tyckte aldrig ritkigt om de två och tycker inte de spelat på ett bra sätt. Förstår inte hur de kunde vinna, att folk röstade på de pga agg mot Erika & Christoffer. Gud så fult! Ska det ändå inte vara de som spelat bäst och de som förtjänar mest att vinna, som borde vinna? Kunde inte de förra medlemmarna känna sig själva blåsta istället och inse att Christoffer spelat bra?
Aja, danska paradise hotel var bättre måste jag dessutom lägga till! Svenska visade för många och för långa sexscener och hade för mycke orättvisa utslagningar enligt mig.

Du borde ha vunnit, men du röstade på fel par i finalen! besviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0