Barnvakt en fredagkväll.

Sitter hos ronnie nu. Liv somnade sött för snart en timma sedan, ihållandes min arm och lyssnandes till min berättarröst :-) hon är söt.

Idag kom äntligen min klänning! Men... de körde ut den till mtt hus typ, 1 mitt på dan? när man vet att ALLA är på jobb och skola. Hur, ursäkta men, idiotiskt är inte det!? :-O och kontoret den ligger på är uppe på solbacken och de stänger klockan 16.00 så hur har det tänkt att jag själv ska kunna fara dit upp? Gå kan jag knappas när jag ska bära hela paketet hem, och mami & papi jobbar ju till senare än fyra! Men tur att det gick att göra en liten deal att de kunde komma med paketet klockan tre på måndag :-) men jag somm vill ha den nu :-( har väntat så länge och jag längtar efter att få testa den (A)

Aja, Sitter somsagt barnvakt nu till lilla Liv, som inte är så liten längre.. hon fyller ju 5 i sommar!
Ne, nu ska jag upp till tv-rummet, se tv och krypa under en filt för här nere i källaren där de har datorn.. är det KALLT!
Hoppas alla har en bra kväll i dimman! :-)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0