4 dagar ledigt men ändå fullt upp.

Har idag jobbat mitt sista pass innan nyårs vilket betyder att jag har 4 dagar ledigt! :-D jag börjar jobba klockan 16.00 på söndag igen. Jag har idag även varit och klippt mig hos Mia. Dock var jag osäker på hur jag ville ha det, ville egntligen bara fräscha till det men är lite less på att mitt hår inte har någon frisyr så jag bestämde att klippa snelugg igen, det var längesen jag hade det. Just nu känns det halvbra, håret har ju inte vant sig än och inte jag heller. Får se om jag kommer ihåg hur man fixar luggen snyggt imorgon ;-)
Trots att jag inte jobbar imrogon så blir det en fullspäckad dag. Jag ska fara till stan en sväng för att leta nyårssmycken och lite annat, ska även till Sax & Kam för att färga håret och sen ska jag en sväng på Elgiganten för att kolla mobil.
På torsdag åker jag till svensele för att förhoppningsvis fira nyår där med anton och hans vänner. Hoppas det styrs upp något snart för annars står jag där utan nyårsfest och det känns icket toppen.
Iallafall har jag skaffat klänning nu, eller syrran köpte den åt mig när hon var på rean, och det känns jättebra :-) iallafall om jag får låna systers bälte också :-*

Hur faan var det man gjorde såhär? Minns inte ett skit hur jag fixade håret förr ;-S


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alltid lika vackra Stina :)

2010-12-29 @ 11:00:27
URL: http://abrokenheartedprincess,wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0