Nyårsklänning är ett ilandsproblem!

Oj vad många nyårsklänningar jag hittat på internet nu... synd bara att de allra snyggaste var slut i storlek. Är dock lite klyven, tror jag behöver stl 38, men tänk om det är för stort? :-/ aja, det går ju att skicka tillbaka. Måste få lite rådgivning av syster imorgon innan jag beställer, det tar ju 6 arbetsdagar att få sin klänning så jag måste ju skynda om jag vill ha den innan nyår! :-O
(Inte världens bästa bilder kanske.. syns inte helt och hållet hur de ser ut men)
Det lutar mest mot Nr. 4 , eller kanske Nr. 1 eller Nr. 6 men de var lite dyrare..

Vilken skulle ni tycka var bäst med tanke på pris, design, färg och passform? ;-)
HJÄLP MIG GÄRNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0