Bra känslor!

håller på att skriva ett personligt brev.. fy vad svårt men MÅSTE GÖRAS, för jag vill ha jobb ;-) Blev iallafall glad när anna ringde idag och sa att hon kanske kan lägga in ett gott ord för mig till en chef som har en ny restaurang som ska öppna i stan! Om jag har riktigt tur skulle jag ju kunna få jobb där. Otorligt roligt! Behöver verkligen the money!
Känns också bra att jag fick jättemycket studentkänslor idag! Det närmar sig med stormsteg och jag är råtaggad! :-D men vad vi ska klä ut oss till näst sista veckan.. det är frågan ;-P (??) Och för det tredje känns det rätt bra att vi ska skicka in projektrapporten idag, äntligen det bortgjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0