Vill inte stanna hemma längre!


Anton for nyss hem. Han skulle spela nintendo 64 som hans mamma kom med. Jag måste läsa min svenskabok :-/ tråkigt men det är inte många sidor så det är bara nån timmas läsning. Imorgon blir det skola tror jag.. känner mig inte frisk men ändå bättre och jag kan inte vara borta längre känns det som :-S jag har varit som isolerad från omvärlden i fem dagar och jag vill inte vara det längre :-(
Det är teknikfest på fredag. Jag har inte bestämt hur jag ska göra än. Jag ska fara det klart men jag vet inte om jag ska dricka..vilket är lite tråkigt. Första teknikfesten vi har och jag ska inte riktigt festa :-/ äh, vi får se.
Jag ska göra en sallad nu tror jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0