A little bit behind.

Lite bilder från i fredags








Förlåt för rikitgt dålig uppdatering! Men såhär är läget: I fredags for vi ut ett tjejgäng på Nocks efter att ha varit på förfest på a-torp. Vi dansade massor och riktigt kul hade vi :-D  .. men tyvärr var det nog det dummaste jag gjort eftersom jag var sjuk och igår mådde jag skit hela dagen. Inte bakis eller nått sånt, men jag hade 39 graders feber och mådde riktigt dåligt. Idag mår jag lite bättre men är fortfarande mycket sjuk. Febern har gått ner litagrann iallafall men mamma funderar på om jag imorgon ska försöka ta mig till vårdcentralen på a-torp och kolla om det är svininfluensan. Om det inte är det så är det troligtvis bara vanlig influensa eller en mycket stark förkylning.
Eftersom Anton också är sjuk i samma virus som jag så sov han här igår, ska sova här idag och typ så länge som vi båda är sjuka. Ingen i min familj vill komma speciellt nära för de vill inte bli sjuka så jag och anton får ta hand om varandra. Det blir att vara hemma från skolan tyvärr... jag som typ längtat till ensamblen för att få sjunga the house of the rising sun men aja.. det får bli nästa vecka förmodar jag.
Ska strax hoppa i duschen, mår kanske lite bättre efter det :-) anton gick hem tvärt för att duscha och hämta lite övernattningsgrejjer åså. Tänkte att jag och han kanske kunde baka något senare. En ben&jerry's skulle inte heller sitta fel.. kanske borde tvinga mami på en prommis till hemmakväll (A) haha.

På tal om svininfluensan så tänkte jag visa er vårat klassfoto detta år ;-).

Det blev rätt fail eftersom vi bara hade en dag på oss att bestämma vad vi skulle göra. Och vi tänkte något så enkelt som grisnäsa och termometrar skulle alla fixa men som ni ser.. Nej. Vissa tyckte det kändes "fel" att skämta om svininfluensan. Men det är ju redan så uppblåst som det är! Och alla vet ju att ingen får en grisnäsa för att de har svininfluensan! Om man inte får skämta om det borde man inte få skämta om någonting, tex psykfall osv som vissa klasser gjorde. Och som Magnus Bertenér säger: "Kan man inte skämta om det, kan man inte ta det på allvar heller."
Aja, Jag tycker iallafall alla som gjorde grisnäsa blev snygga ;-) tycker faktist jag ser ut som en gris på riktigt! hahah. Men faktist var det bara på sista kortet vi som petar upp näsan gjorde det..  Men fotografen valde den och tack tack för det :-)!! den enda frågan faktist både jag och anton ställde oss är varför han har handen på simons knä! xD hahhaha. Jag har min hand på antons knä vilket inte är så konstigt men jaja,  där ser man, min pojkvän är troligtvis lite småförälskad i simon ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Kajsa

Du är jättesöt i din grisnäsa! ;P

Tycker de andra var lite löjliga som inte hängde på. men men...alla kan ju inte vara coola. ^^

2009-09-13 @ 20:07:27
Postat av: Anna-Kajsa

Du är jättesöt i din grisnäsa! ;P

Tycker de andra var lite löjliga som inte hängde på. men men...alla kan ju inte vara coola. ^^

2009-09-13 @ 20:11:16
Postat av: anko

hahhahaha jag ser alltid ut som ett mongo på bilerna på din blogg=(

2009-09-13 @ 20:13:15
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du kan adda min msn och skicka dom där =)

[email protected]

2009-09-13 @ 20:56:02
URL: http://sandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: marrr

sv: nej det var ingen gubbe med vitt hår, det var en robot :O

2009-09-13 @ 22:00:48
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack detsamma hjärtat <3

2009-09-13 @ 22:45:46
URL: http://buymeticket.blogg.se/
Postat av: ANAAAA

ta gärna för dig av min locktång gullet ;););;););)

2009-09-14 @ 16:25:15
Postat av: grisjenniE!

HAHAHAHA söta vi var som grisar :]

2009-09-18 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0