torsdag 240909


Sitter och huttara, riktigt kyligt blir det i mitt rum när det börjar närma sig vintern. Det har jag många som kan vittna om! haha. Men jag tror jag ska ta in värmefläkten hit snart :-] så jag inte vaknar upp som en isbit nån morgon!
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, jag måste fortsätta snacka förfest med terran osv, men annars blir dte väll idol på tv och kanske sova emd bejbi ikväll igen :-]  och kanske jaa.. snart middag kan man väl hoppas ;-P
Imorgon ska vi vara lite på skeria för det är Forskarfredag så vi ska se prisutdelningen för bästa affish och vi har en pristagare från balderskolan (jag tror det är min underbara vän Ida! Hon är duktig och det känns som om hon brukar kunna ha turen och vinna sånadär grejer :-D) Sen ska vi på nå föreläsningar också. Men vanlig lektion med HJON på morgonen väntar oss alla form&designare, som varje fredag.
btw, har varit 18 i en månad nu! ;-)
Ne måste ner och ta mig en macka.. hungry hungry!


detta skulle inte sitta fel....                   eller chips och dipp!

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe ja, du borde ju bli forskare du som kan se in i framtiden sådär ;)

2009-09-25 @ 14:17:39
URL: http://foreversummer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0