Idag kändes som en riktig höstdag.

Fest imorgon! :-D jag taggar! Har bestämt mig för att det blir riktigt party för jag mår mycket bättre idag, har bara hostan kvar. Det enda knepiga är vad jag ska ha på mig, kan inte riktigt bestämma mig.. Blir troligtvis midjekjol :-P
En mindre rolig sak är den att vi har bokreccencionskrivande imorgon i midgård..  Jag ska alltså dkriva om boken i förra inlägget. För det första är det en jättejättekonstig bok så vet inte vad jag ska säga om den, å för det andra har vi bara 80 minuter på oss och jag är dålig på att skriva under press och jag vet inte ens riktigt vad jag ska skriva :-S .. äh det får väl gå sämre på dethär och sen bättre på något annat kan man hoppas.

foto: jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0