Toxic nästa!

Jajjemen, det klart jag hade rätt, Ida vann hela sverigetävlingen ;-)! Jag kan se in i framtiden! hihi grattis gumman! Se henne i tidningen typ imorgon (?) :-)
Ikväll är det iallaflal partieeee! :-D Jag och Terreberr ska på förfest hos Oliver sedan blir det vidare till toxic! Himla tur att terr var sugen på fest annars hade jag inte vetat vad jag hade gjort! Vi kommer ha kanonkul ikväll kan jag lova :-D!
Ne nu ska jag vila i en timma eller nått såndant, sedan blir det att börja göra sig klar :-)
ha en ritkigt bra kväll allihopa!


Ikväll taggar vi!


Kommentarer
Postat av: linnea

Heej!

Vilken fin blogg du har!!

2009-09-25 @ 17:07:07
URL: http://ilovetwilight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0