Uppdragsjakt :-)

Ikväll har jag varit på uppdragsjakt med marr, anna, anna, terr, adam och lite annat folk och gu så kul det var :-) Hade ritkigt roligt! Vi var 15 pers allt som allt så vi delade upp oss i tre lag och sen hade vi en två sidors lista full med olika uppdrag som gav olika mycke poäng. Har tyvärr inga bilder eller videos att visa men haha, tokigt var det iallafall ;-) Sen for vi hem till marre och såg en läbbig film med ätande växter( :-S ) började må lite illa, blev lite trött sen bestämde vi oss för att fara hem. Men en riktigt trevlig fredagskväll som måste göras om kan tyckas :-)
När jag kom hem var brorsan hemma. Han ska tydligen vara i ske-å i helgen för att repa och träffa kompisar och det var skönt för jag gillar inte att sova i ett tomt hus. Anton sa att han skulle sova här men har inte fått tag på han och han har inte hört av sig så, antar han är upptagen. Får träffa han imorgon en snabbis innan jag och anna ska förbereda oss inför att fira Lollo i kåge på kvällen :-D ska bli roligt!
Ne nu väntar sängen på mig. Riktigt trött är jag kan jag meddela. En kort natt, en lång skoldag och en håll-igång-kväll tar på min lilla kropp (A) (haha lilla å lilla...)
sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0