Is heaven still open for me?

Minns ni när denna låt kom?
Det var flera år sedan nu. Men minns det så väl. Lyssnade på den varje dag då jag gick till min prao på Skeriaresturangen. Vad oskyldig man var då. Jag visste inget, allt var familjen och vännerna och allt i livet flöt på som rinnande vatten. Nästan inte en enda dag hade jag varit ledsen. Mycke hinner hända på kort tid. Så mycket man har förändras... men till det bättre kan jag hoppas.
Mitt liv är annars nu, men gud så jag älskar det, jag är lycklig som då, fast på ett helt annat sätt.


Kommentarer
Postat av: annaaaaaaaaa

AHHH jag lyssnade på den VARJE dag på min prao på VF ;)

2009-10-04 @ 13:24:07
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0