Idag kommer safarifolket hem

idag kommer mami&papi hem. Vid halv nio-tiden borde de vara hemma. Hoppas de har med sig nått roligt till mig :-] hihihi. Och spännande ska det bli att se alla filmer och kort de tagit när de var på safari osv. Har pratat med dem ytterst lite medans de varit borta. Tror typ max 6 ggr. Ikväll sover jag utan anton :-( har haft det jätte bra dessa dagar vi bott själva. Hur mysigt som hälst och nu vet vi att vi klarar bra att bo tillsammans :-)
tack älskling för att du stälde upp och bodde med mig!
Imorgon ska jag och göra en lung-spirometri klockan kvart över elva på a-torps vårdcentral. Är lite rädd för att jag har fått någon slags astma.. Vägrar ha fått det :-S ursh så jobbigt. Aja får väl se imorgon helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller tummarna för att det inte är nåt. Tänker på dig, gumman! Puss. :)

2009-10-15 @ 00:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0