En lördag med shopping

I morse drog jag på mig några gamla plagg och direkt jag kollade mig i spegeln insåg jag att jag behöver nya kläder! Så jag och anton drog en stund på stan. Jag kom hem med ett par svarta stickade tights, en stickad tjocktröja med knappar och en brun halsduk. Är inte ritkigt säker på alla köp så ska testa hemma och se ifall jag trivs i det, annars blir det att gå och lämna tillbaka senare i veckan.
Nu är jag ensam i huset. Anton stannade på stan med några kompisar så. Ikväll ska han vara med dem och jag har ingen som hälst aning vad jag ska göra. Jag fick ett erbjudande om barnvakt.. men kände inte för det tyvärr.. och många är upptagna i helgen med festande osv. Jag får väl helt enkelt kanske vara helt ensam ikväll. Se körslaget, spela gitarr, blogga osv.  Men skulle ha varit roligare att ha någon att spendera kvällen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0