Cold in, cold out.

Idag lunkade jag runt på stan en stund efter skolan. Med hem kom en bh och en matchande trosa + tre trosor från gina  -Behövligt! Men jag gick även förbi apoteket för att hämta ut mina p-piller för ett år och gissa hur mycket det kostade? -Nada!! Hihii love högkostnadsskyddet! Idag fick jag det på frikortet sa kassörskan hihi. Wonderful! :-)
Det var freezing ute både igår och idag, tror det kommer fortsätta så. Det är faktist iskallt både inne och ute, speciellt på skolan. Det blir stora halsduken på varje dag tror jag. Önskar jag kunde hitta min svarta stora halsduk, men den är bortsprungen.. måste ha glömt den hos någon i vintras.. men kan absolut inte komma ihåg senast jag använde den.
Anton är på matlagningskursen nu så jag har gjort egen middag och det blev grekisk sallad :-P mums mums! Har även märkt att jag måste ta tag i tränandet, helt seriöst det är inte på skämt längre. Men hosta och snuva är fortfarande ett faktum och det är inge kul att träna då :-S aja, får ta tag i det anyway. På torsdag kanske jag får mig iväg, eller vi får väl se, kanske tar en simtur i poolen istället eller nått liknande.
Har mitt tal imorgon på svenskan. Not looking forward to it! Vet inte hur man gör ett tal, jag förstår inte hur man ska säga och hur det skiljer sig från en redovisning. Får väl säga det till läraren..
Jag, marr och anna har även hoppat av UF-företagandet och ska istället göra nått annat, roligare, som projektarbete.. Ingen aning vad än, och vi ligger ganska många veckor efter alla andra så vi börjar ju få lite tidsbrist och jag börjar få lite panik. Jag gör typ vadsomhälst bara vi satsar på ett högt betyg och når det!
Ikväll är det hells kitchen, mys och sen lägga sig i bra tid tror jag. Jag och anton ska gå till kaplan imorgon och jag orkar inte vara dödstrött på Projekt&Företagande lektionen igen.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättefina bilder stina!

2009-10-06 @ 21:53:42
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0