Dålig uppdatering när man bor ensam hemma och har mycket att göra såsom städa, laga mat och diska.


Förlåt för så dålig uppdatering. Men nu när man har bott ensam hemma har man haft annat att göra och idag lagade vi riktigt god middag :-P mums mums! Amanda -tack för receptet ;-)
Imorgon ska anton opperera sitt knä ... :-( min stackars lilla älskling. Men det blir bara ett litet ingrepp förhoppningsvis men han ska troligtvis till svansele efter. Får inte se han efter opperationen alltså, men allt kommer nog gå bra <3

Förresten, projektarbetet är typ bestämt och jag ser fram emot det :-)! Italien(jamen förlåt jag råkade skriva fel, jag vet faktist att det ligger i frankrike!) Paris och eifeltornet it is!
Ne nu ska vi somna tidigt eftersom vi ska upp tidigt. Anton ska upp redan vid halv 6 typ och jag tror jag stiger upp nästan samtidigt.

Kommentarer
Postat av: marrr

stina eifeltornet ligger inte i italien;)

2009-10-13 @ 23:34:48
URL: http://martinadegerman.blogg.se/
Postat av: a.

hahahah tänkte samma som martina... ojojoj...;)

2009-10-13 @ 23:58:24
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/
Postat av: Plankton

Älskling, hur är det med svenskan? :] operera och Eiffeltornet :]

2009-10-14 @ 13:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0