Typ sammanfattning av dagen

Spelade fiol på Ensamblen. Kunskaperna kom tillbaka rätt fort för att vara nästan 6 år sedan jag spelade sist, men kul var det :-) Ska nog gå ner och spela lite snart och öva.
När jag kom hem från skolan var jag rätt slut och trött efter att ha stigit upp tidigt i morse och tagit bussen från svansele. Så jag la mig och råkade vara så pömsig att jag sov rätt länge.
Har ändå hunnit plugga lite religion och mer blir det imorgon.
Långdag på skolan imrogon så jag ska försöka komma ihåg att testa ta en Berocca på morgonen (för att testa å se om det gör någon skillnad) å sen ha med mig nått å knapra på på skolan.
Mami&Papi är tillbaka från sthlm.
Anton kommer snart och sover här.
Jag ska strax plugga lite mer religion och läsa igenom svenskahäftet.
Efter det -sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0