Jag älskar hela dig inte bara ditt utseende -HAHA

Hade en mysig kväll ikväll. Eller kan man kalla den mysig? Vi satt halva kvällen och svettades på en spinningcykel ;-) En fredag tänker ni!? - Jajjemen för vi gillar att hålla oss i form ;-) hahaha (eller..??) Ne, vi ville mest se O.C tror jag. Se idol, klaga på Eddies surna ton och sen lyssna på fjortisrapp med riktigt djupa och bra texter..*humm* Men trevligt hade jag då :-)


Idag
fick jag min spritser (i ett jättegulligt paket dessutom) och kunde äntligen göra min cupcakelåda fullständing :-) eller man kan ju alltid lägga till saker, men grunderna har jag nu åtminstone.
Har dessutom lagt till en ny kategori. Jag har inte lagt något i den än så den syns inte men den heter: "Cupcakes och annat gott". Där tänkte jag lägga ut mina bakverk jag ska börja baka, och annat gott förståss.



Sen har jag och anton gjort tvårätters middag och gott blev det, men vi blev nästan för mätt av förrätten, men himlar så god svampsoppa! :-P


Ne, jag känner att ikväll, iväntan på imorgon, att anton ska komma och sova här strax, att jag har riktigt roliga planer inför imorgon, just nu, mår jag toppen och livet är en njutning.

Kommentarer
Postat av: ankoooofestikväll

Vi är fan bäst=D



din personlighet ditt undbara leende!



Vill bara va med dig, ingen annan stans! Ohh yeeah mmh mhh

2009-11-07 @ 14:38:59
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0