jag älskar min familj ibland

Jag sa till Kajsa att det inte var någon idé att fråga våra föräldrar om råd. Men hon ville ändå höra vad de trodde att det var för fel på min andning och de lung-problemen jag haft nu under 3 månaders tid. Sammanfattat kan man säga att de inte ens visar en gnutta oro eller sympati, det enda mina föräldrar sa var "Det är inget man kan göra nått åt, det är inge farligt. Det är en del av livet" - Suck it up! helt enkelt
Tur att jag har föräldrar som bryr sig mycket... eller nått...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dom bryr sig vist, hoppas jag du förstår. De vill ju aldrig att nått dåligt ska hända dig. De vet bara inte vad de ska säga när de faktiskt inte vet vad det är för fel. Man kan fråga pappa, men han kan väldigt sällan säga vad det är även fast han är doktor. Därför han blir som han blir, han tycker väl inte om att inte kunna ge nått svar. Ledsen att jag tog upp det. Jag vill väl gärna tro att han ska kunna allt, men jag får väl acceptera att han bara är doktor och ingen allvetare. Det ända vi kan göra är att vänta och se vad läkaren säger på torsdag (de ska väl förhoppningsvis kunna mer :)). Men jag förstår att det är jobbigt. Inge kul att inte veta vad det är för fel. Men jag tänker på dig och älskar dig. Kram

2009-11-21 @ 02:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0