favvo

Har haft en mysig kväll with my girls! :-* Innehöll prat, billigt godis från hemmakväll, paradise hotel och pizzarester. Det var härligt att träffas igen och det måste verkligen bli mer ofta tjejjer!
Försöker få tag på anton för att fråga om vi ska sova med varandra men det lutar nog åt att sova själv för jag får inte tag på han vilket inte direkt är någon surprise. Men han sover nog bara. Vara bara lite extra myssugen ikväll :-$ Ne borde väll läsa lita svenska innan läggdags. Lika bra att göra mig i ordning för sängen nu.
Gymmer idag gick förresten bra :-) lite jobbigt att komma igång igen förståss men härligt ändå :-) imorgon blir det träning igen!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: anko

då vill du inte veta hur det slutade för mig innan jag hade fått mig ut från gymmet;O

2009-11-16 @ 23:56:14
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/
Postat av: anna

Du är inte ensam om att vara lätt att såra ska du veta! jag sitter i skiten själv! önskar jag kunde hantera det bättre, men jag finns här om du vill prata<3 puss på dig lillskit:)

2009-11-16 @ 23:59:30
URL: http://jannishemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0