raindrops keep falling


vilket fint väder, visst? ..nja så var kanske inte visan idag. Kom ut till mopeden i morse i spöregn! Körde till kaplan -roligt.. Körde till balder -roligt.. Körde hem -roligt..    Ne faktist inte. Sjukt kallt och blött. Sov hos anton i natt så hade inte regnkläder med mig och min hjälm har inget vicil så blött blev det haha.
Har egentligen fotoklubben idag. Har inte varit där på länge :-( men kände inte peppen då vädret var såhär.. + att jag inte har cykel så måste isåfall gå dit.. aja, skulle väl egentligen funka men fy så risig man är nu efter en dag i regn.
För övrigt så hade jag tänkt fara ut och springa idag, HAHa det går ju också fetbort!
Men förutom vädret som tynger ner humöret så mår jag toppen :-) allt annat är bra i livet! Och snart snart är det ju faktist sommarlov! längtar..
Nu ska jag ta en nap och sen smoothie, eller om det blir tvärtom, hihi :-]
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

2009-05-08 @ 17:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0