"Hör du ljudet? -Det är chips!"


var med anna forsberg ikväll :-) riktigt trevligt, riktigt mysigt och lite mjukglass, chips och godis slank ner på köpet :-P
Tänkte även beställa buss&inträdesbiljett till P&L , mamma satt rent brevid mig, redo att förskottsbetala, men då kom jag på att vi måste ta oss till umeå innan bussen går till festivalen och ändå inte så långt före att vi måste sova i umeå. Så detta blev ett litet problem och måste då vänta med att beställa förrän jag har hunnit snacka med martina.
Är egentligen riktigt trött, känner att ögonlocken är tunga men känner inte för att sova ritkigt än. Anton är på msn och då vill man aldrig rikitgt gå ifrån datorn.
Härligt med lördag imorgon :-D! håller tummarna för att vädret ändrar sig från dåligt till bra. har inga planerför morgondagen, fast ville hitta på något med bästvännen men verkade nästan som hon redan hade planer så då antar jag att jag får hitta nått annat att göra. Hursomhäst , LEDIG vilket betyder häääärligt. och lördag betyder också robinson :-)!
ne nu har inte bejbi inte varit social på ett bra tag , så nu blir det natti natti
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0