står bakom dig vad som än händer i slutändan.

Anna for nyss. Vi hade det mysigt ikväll tycker jag :-) vi bakade kladdkakemuffins och pratade en massa! Du är jättefin annben, glöm inte det.
Imorgon väntar engelska nationella reading & listening i klassrum D322 . Känner inte att jag är speciellt förbered, men kan man nånsin vara? Jag ska göra mitt bästa, vara noga, lyssna koncentrerat. Tänkte gå och lägga mig ganska tidigt så jag orkar upp och kan vara någorlunda pigg.  Lycka till alla kamrater som ska sitta i samma sal och göra samma NP!
Saknar min älskling. kommer sova ensam ikväll me, och även imorgon, men sen följer jag till hemmet i Svansele lördag-söndag så det kanske jämnar ut sig :-]
Såg på SMHI att det ska vara ritkigt fint väder imorgon, tänkte testa ha tights och kjol :-)
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0