silence


Oj, nu var fredagen över.
Full skoldag , sen efter skolan var jag med anna forsberg till klockan halv 1 :-) var trevligt. Sen ville lollo på kvälls-prommis och pigg som jag var så gick vi typ broarna + att jag hade tagit med mig min system så lite foton på omgivningen blev det :-) alltid lika mysigt på prommis med dig :-)
Nu sitter jag ensam i huset och msn:ar med anton. kommer sakna han i helgen när han är i svansele och jag här i skellefteå. Känner att jag pratat om så mycket känslosamma saker idag att jag behöver en omfamning av han, men det får isåfall bli söndag :-]
imorgon, eller man kanske kallar det idag nu.. så ska det iallafall bli fint väder! :-D detblir ut i solen tidigt, men måste ämdå sova lite före tror jag, ögonlocken är tunga as cannonballs nu!
natti natti
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0