impulsiva planer

ursh, det var jobbigt att springa broarna idag. känner mig inte riktigt frisk och det kände jag redan innan jag for ut och sprang men jag chansade iallafall. Blev så slut efter runnandet så det blir nog inget gymm. Aja, har iallafall varit lite nyttig idag :-)
Borde börja förbereda mitt svenska PM som ska vara klar och färdig att redovisas på tisdag.
Kände verkligen för att fota idag, men dethär vädret var inte det roligaste ;-)  men om jag hittade någon att fota med så skulle det ändå funka.
ne nu väntar en dusch tror jag minsann
vi ses♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Äsch lite grejer som tog lite ont och som jag inte orkade ta fick bli till ett argt "jag bryr mig inte" istället. Vi kan ta det sen någon dag om du vill<3

2009-05-23 @ 14:05:14
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0