drift me away

Kollade på smhi och verkar som om det kommer vara hyfsat fint väder och rätt bra temperatur hela veckan! :-) HÄRLIGT
Nu ska jag straxgöra mig i ordning för kinesiskan och sen en skoldag till klockan halv 6... låter det kul? -NEJ! och inge kompledisgt ska vi får för att dem hålelr kvar oss så länge. Taskigt mot marr också som fyller år idag och måste stanna på skolan då hon egentligen kan vara hemma och käka tårta. Och jag och anna slutar alltså klockan 11.40 idag, sen ska vi ha hål i 3&enhalv timma innan detdära skitet börjar ovh håller på till halv sex..
Men aja,  klockan tolv ska jag på synundersökning inför övningskörningskuresen och sen efter det så ska jag och anna kolla på kläder till henne till på fredag och sen ska vi vel plugga eller nått sånt kul.
Ne nu frukost folks! :-P
vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0