det är så logiskt

Tack tack storasyster för hjälpen. Om det går vägen för mig på provet så är det enbart din förtjänst! Vad skulle jag göra utan dig som alltid finns till hands? 
Imorgon tror jag jag ska ta mig en sväng till gymmet eller fara ut och springa, har inte bestämt mig än. Nått av det måste det iallafall bli. Och about tröttheten jag snackade om förrut... kanske är värt att testa Berocca igen (?) Har föresten börjat spela lite gitarr igen, det var länge sen sist.
Nån som har någon bra låt man kanske skulle kunna lära sig? tipsa gärna:-) 
Ikväll kanske jag sover själv, får se får se vad föräldrarna säger. lite småjobbigt att måsta be om tillåtelse varja gång.


jag vet ni tycker jag är grov. Jag har mockler!                                                                   foto: anna

vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0