Vad görman när man har tråkigt?


Utsidan

(/) haft rosa hår ( en "snygg" slinga)
( ) haft blått hår
( ) haft svart hår
(x) piercat mej (öronen?)
(x) burit en svart klänning
( ) inte duschat på en vecka.
( ) haft tuppkam
Insidan

(x) ljugit för en kompis
(x) varit ensam
(x) blivit missförstådd
( ) känt mig som en utstött
(x) känt som om jag håller på att dö (höll på att kvävas av en våffla)
(/) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (fattar inte riktigt, men kanske)
( ) sett någon dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(/) tror på spöken
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
Droger av diverse slag

(x) rökt en cigarett
( ) rökt en cigarr
(x) rökt vattenpipa
(x) snusat
(x) varit full
( ) varit hög
(x) spytt på fyllan
(x) varit bakis
( ) spytt i en bar
(/) spytt dagen efter (jag var tvungen att stoppa fingrarna i halsen före jag tog p-pillret för annars funkar det ju inte)
Sex & kärlek

(x) varit kär
(x) dumpat någon
( ) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) hånglat med någon av samma kön
( ) haft sex med någon av samma kön
(x) hånglat med en främling
( ) haft sex med en främling
(x) älskar någon just nu
(x) saknar någon just nu
( ) gått fram till en främmande & frågat efter en kyss
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är söt
(x) hånglat med en polare
( ) hånglat med minst 5 pers på en kväll
( ) haft sex i en IKEAsäng
( ) varit kär i en lärare
( ) gått på en blinddejt
Övrigt

(x) skolkat
( ) blivit avstängd från skolan
(x) flugit
(x) ätit sushi
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te/kaffe-party
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(/) fuskat när jag spelat spel ( kan faktist inte minnas , men måste vell ha gjort det nån gång)
(/) somnat i skolan/på jobbet
(x) tittat på en solnedgång
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) rört en orm
(x) blivit kittlad
( ) vunnit en tävling
(x) gått mot rött
( ) dansat i månljus
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) sjungt karaoke
(x) busringt
(x) blåst bubblor
( ) förstört en fest
(x) kysst en spegel
(x) fastnat med tungan i metall
(x) suttit på ett tak
(/) tagit smärtstillande (ipren?)
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) klättrat i träd
(x) hoppat i en lövhög
( ) sovit under stjärnorna
( ) brutit ett ben
( ) sett en del av mej själv brinna
( ) svimmat
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag skrattade
(x) fuskat på ett prov
( ) använt ett falskt id
(x) skrikit tills jag blev hes
( ) badat i en fontän
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(/) haft en Britney Spears-skiva (toxic-singeln)
( ) haft en trädkoja
(x) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) varit med i en jordbävning
( ) varit i en bilolycka
( ) byggt en kärra
( ) kysst en fisk
( ) varit en cheerleader
( ) blivit rånad
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) hoppat från en bro
(x) sjungit i duschen
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) åkt fritt fall i kjol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0