you're my angel

Kom nyss hem från fotoklubben :-) hade kul idag, bilderna blev faktist riktigt fina men tog inge med min kamera så ni får väl se då jag fått dem från julia&marr. EFter så satte sig jag & marr å fikade, och tusan så glad hon kan få en! hihi tagg tagg fredag
Gick på stan typ en&enhalv timma med jompi efter skolan idag. han skulle på vänta på bussen men även in på bankärenden så jag satt och väntade på banken med han osv. Det var typ mysigt, vi pratade en massa. jompedompen e så go han :-) 
Btw, min header.. jag tänkte på det efter jag gjort den, att jag inte har en bild på syster Kajsa.. :-( såmåste göra om den nån dag då jag har tid. Hon hade tydligen också märkt att hon fattades ju faktist. Men det är lugnt gumman, du ska få va me :-] 
 och du sys en annan sak... tack,   för allt. du är bäst.


troligtvis nån av demhär som kommer dyka upp på headern sen

vi ses♥

Kommentarer
Postat av: marr

stinis du gör mig superglad o taggaaad! =D

2009-03-11 @ 22:44:28
URL: http://martinadegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0