illa, jag mår illa

Idag har jag rent sagt mått skit! faktist.. inget skämt. Jag drack kaffet på skolan, och det är inget jag kommer göra framöver.. rekommenderas ej såattsäga. Efter jag druckit typ halva koppen började jag få ont i magen.. sen började ett illamående smyga sig fram, jag började få frossa, och allt började snurra lätt.  Mår fortfarande lite illa åså, men det har börjat gå över :-) Är typ bara skithungrig nu eftersom jag bara fil till lunch och det är inte en bra luch tkr jag ;-P.. HAha har bara ätit fil två gånger förr under hela gymnasietiden tror jag.
Idag ska jag inte göra så mkt tror jag, vi får se vad som dyker upp. Men jag ska iallafall följa mami&papi och handla för då kan jag köpa chips, godis och dricka för imorgon kväll :-)
Marr skulle skicka bilderna från igår också så då kanske ni får se nån av dem senare.
Just nu vet jag inte vad jag känner, känner mig lixomnollställd.har hållt mig för gråt hela dan men nu känner jag varken för att gråta eller skratta, för att sova eller vara vaken. Skulle bara vela hålla om min älskling och att tiden gick och det blev fredagsmorgon.


 jag förstår mer än du tror.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du vet vars jag finns om det behövs

2009-03-12 @ 17:24:07
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0