You hang up no you hang up kind of love

Söndagsblommor

Hej alla glada, ledsna, uttråkade, intresserade, kära, skrattande, trendiga, alternativa (med mera..) läsare!
Nu ska jag ta och berätta om min helg.
Tror inte jag har haft en riktigt sånhär bra helg på länge. Jag har verkligen njutit varenda sekund och aldrig velat att den ska ta slut. I fredags hade vi klassfest där vi dansade tills fötterna brann och bena knappt höll uppe oss längre. Hade somsagt otroligt roligt. Sen igår- Lördag så begav jag, Anton,  Emmy & Robin oss  till hemmet i Svansele. Om ni inte redan förstått det så trivs jag otroligt bra där. Jag känner mig aldrig så trygg och har aldrig så mysigt som när jag är där. Åka skoter, grilla, trevlig familj, se robinsson, äta god mat & snacks och bara ligga och hålla om min älskling, det var vad det erbjöds i helgen och det är allt jag behövde denna lördag&söndag.
tog lite kort under hela helgen, men tror jag lägger in dem senare :-)
just nu ser jag på Americas Best Dance Crew på MTv. Jag gillar dansprogram, det är såhäftigt, det verkar vara final idag också. Ska nog sätta mig i sängen å se nu.
 Vi ses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0